søndag den 24. februar 2013

Too Much ..............Enough

De sidste 3 uger er jeg gået og spist for meget af " de gode" well det er slet ikke er godt ; slik og kager og sødt og usundt ja det er så resulteret i at jeg tog på nogle kilograms som sætter sig som Michelin deler ehhhh hvad jeg hader tilbagefald, men nu er jeg næsten på den rette vej igen i hver fald bevidst at jeg skal stoppe det adfærd også fordi jeg bliver ked af at det gør den anden vej og trøster mig med at spise flere usunde ting også er vi der igen ...




her er nogle exempler der er jo flere men vil ikke gøre mig deprimeret :( der er jo meget mere end det her, som sagt går det langsomt frem af .... men hold da op hvor går det hurtigt den ande vej hvis man ikke passe på ... og mig ja , jeg kan drikke en kop sort kaffe og tager 1 kilogram på og ikke tale om de her !!! Samtidig har jeg ikke været godt for at motionere grrrrrrrrrrrrrrr irritereende 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
34 årig kvinde med stort interesse og passion for Louis Vuitton

Faste læsere