søndag den 10. februar 2013

LOOK WHAT I GOT :) FRENCH PHARMACY DELIGHT

Hej så er jeg tilbage med mine ny kosmetik fra French Pharmacy ( bestilt online til ok pris, men kan fås billigere på de franske apoteker men nogle er på recept så ikke alle kan fås) listen er lang endnu, det her er lille udpluk, men listen skal redigeres og der skal også afprøves og findes favoritter så jeg glæder mig til at bruge dem, men tror jeg venter lidt da jeg ikke vil blande for mange kosmetik sammen.
Klorane tør shampoo til fedtet hår , har oplevet at mine hår liver fedtet før tiden og at jeg ikke altid for dem vasket også derfor tænkte jeg at afprøve denne ( rygter siger de er gode)
Biafine er udtænkt til stråle efter behandling,forbrændinger af 1 og 2 grad, uinficerede sår ,store solskader, og har stor evne til at regenerere kroppens celler , den evne skal jeg udnytte især efter vinterens tør luft hvor huden føles tør og ubehagelig
Biafine ACT brugs til ovrfladiske brandsår,mindre læsioner,ikke  inficerede hud sår på ansigtet og kroppen og jeg har tænk mig at bruge den som ansigt maske overnight for at give huden extra beskyttelse og regenerer huden
Homeoplasmine er en  antiseptisk healing salve. Det er for nasale irritationer på grund af kulde eller allergi. Det kan bruges til hudirritationer såsom hudafskrabninger, overfladiske sår, milde forbrændinger og sprukken hud.
Avibon mod  synlige fine linjer og rynker i ansigtet.Eliminerer eksem og tør hud på læberne og hænder.
Virker fint på acne ar, forstørrede porer, og selv ar og strækmærker
Toner huden uden overtørring ligesom andre retinoid produkter - virker fint på følsom hud.Anti-age produkt.

Så der produkter med nogle vidunderlige egenskaber, sekret af flere make-up artister og beauty freaks :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
34 årig kvinde med stort interesse og passion for Louis Vuitton

Faste læsere