mandag den 24. december 2012

Over 1 år siden...

Så er der den 24 december Jule aften og jeg sidder her efter jeg har sovet hele dagen og undrer mig over at jeg ikke har været på bloggen i over 1 år, tiden er gået meget stærkt og igen er året forsvundet, der er sket en del men det meste kan jeg ikke huske :( vel i det nye år vil jeg gerne skrive mere herinde, jeg ønsker mig et ny kamera og lense for at tage bedre billeder , er ved at spare op til det, jeg ønsker at rejse mere og fotografere, jeg håber at jeg kan blive bedre til det i det nye år...Jeg har et mål om at gå ned i vægt minimum 15 kilogram, og passe bedre på mig, hvilket jeg er allerede i gang med, jeg ønsker at lære fransk og tyrkisk i år ved godt det ikke blive til meget men jeg håber der at jeg kan i slutningen af året kommunikere på basis vis på begge sprog, der er også en del andre ønsker men jeg må se hvad der sker efterhånden når tiden går ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
34 årig kvinde med stort interesse og passion for Louis Vuitton

Faste læsere