søndag den 28. februar 2010

Søndag

I dag er min fri søndag og som en søndag kan være mege meget kedeligt og døven. Vågnede først kl 10 men blev i sengen til 12. Træt og uoplagt efter en frygtelig marreridt. Har fået kaffen. Misset e god auction på ebay. Har ordnet katten Marie , det brød hun sig ikke så meget om: rense øjne og rede pelsen puhaaa hun var ikke tilfreds med dette. Hun synes nok hun blev mishandlet igen men efter et par god bidder i form at græs piller blev vi gode venner igen og nu sover hun oppe i sin kradsetræ. Hubert har gemt sig under sofaen og forventes at komme ud som altid ved midnat....
Skulle læse færdig den nye Costume bladet men fik ikke gjord dette, har hellere ikke tænd for fjernsyn endnu. Ohhh der er så meget jeg burde have gjord i mine fri dage men er are så træt og kan ikke overskue ret meget nu.I morgen er en ny uge igen og arbejde, og arbejde skal tidligt op det hader jeg .... men er nød til at tjene penge for at det hele skal gå......
Glæder mig til april  og håber at jeg kan komme til Paris, men først skal marts overstås...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
34 årig kvinde med stort interesse og passion for Louis Vuitton

Faste læsere